Liftbeszélgetések

Liftbeszélgetések

A szűz - Irodaház

2020. január 23. - Ivády Gábor

- Szia Tünci, bejött a randi azzal a vidéki fiúval, aki azt állította, hogy még szűz?

- Tudod, hogy engem mindig megtalálnak ezek az össze-vissza kufircoló rohadékok. Ez a srác tényleg nem volt még nővel, gondoltam végre nem egy perverz barommal van dolgom. Kicsit zavarban volt, de fölvettem azt a piros dögös cuccomat, kijöttem rohadt csábosan a fürdőből...

- És?

-  és ez az állat ott állt a szoba közepén, egy karámmal, meg kötéllel, mert nem tudta, hogy engem is be kell-e majd zárnia, meg ki kell-e majd kötnie mint ahogy a kecskéit dugás előtt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liftbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr3015343436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása