Liftbeszélgetések

Liftbeszélgetések

Alapos - nem irodai

2019. november 27. - Ivády Gábor

- Mondja csak, miért nyomja meg hatszor ugyanazt a gombot minden alkalommal?

- Biztos akarok benne lenni, hogy jó emeleten szállok ki. Egyszer hamarabb jöttem haza és véletlenül a tizedik helyett a kilencedikre mentem, azt hittem hazaértem, bementem a lakásba és nagyon kellemetlen volt, mert csak egy félóra múlva jöttem rá, hogy rossz helyen vagyok.

- Hogy hogy?

- Beléptem és ott volt a feleségem, egy törülköző volt csak köré csavarva, adtam neki egy puszit, ő össze-vissza hebegett-habogott ahogy szokott, bementem a konyhába, kivettem a hűtőből egy sört és leültem nézni a tévét. Aztán rájöttem, hogy valami nem stimmel. Én sosem iszom Borsodit, csak Kőbányait, de a Józsinak meg alattunk az a kedvence.

A bejegyzés trackback címe:

https://liftbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr3015309238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása