Liftbeszélgetések

Liftbeszélgetések

Csengő - Lakótelep

2019. november 26. - Ivády Gábor

- Fiatalember én nem értem, hogy tudnak ebben a lépcsőházban lakni, itt mindenki meg van bolondulva. Nyolcvan éves vagyok, de ilyet még nem éltem.

- Mi történt?

- Naponta háromszor jövök látogatóba a Marikához a hatodikra, néha éjjel is mert már nincs túl jól. Amikor belépek a liftbe, mindig megnyomom az emelet gombot, meg a csengőt, hogy a Marika tudja, hogy jövök. Mikor kilépek, valaki már javában ordibál a negyediken és azt részletezi miként dugná a testem különböző helyeire a csengőt, mire én kétségbeesetten nyomom hosszan a gombot, hogy Marika meghallja és még azelőtt be tudjon engedni, hogy felérne az a vadállat. Nem is csodálom, hogy kiújult szegénynek az idegzsábálya ebben a fertőben, de neki még az a szerencséje, hogy nem hallja ezt a sok mocskosságot, mert gyakorlatilag teljesen süket.

A bejegyzés trackback címe:

https://liftbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr3115309230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása