Liftbeszélgetések

Liftbeszélgetések

A gomb - Lakótelep

2019. október 27. - Ivády Gábor

-Képzeld el, egyszer arra lettem figyelmes, hogy valaki úgy nyomja ebben a liftben a riasztót, mint süket a csengőt. Kirohantam, szóltam a szervízbe, kijöttek, mert közben el is akadt a lift, de amikor kinyitották kiderült, hogy egy öreg fószer éppen azt a büdös kurva Terikét dugja a tizedikről a falnak támasztva úgy, hogy a segge egyfolytában nyomta a gombot. Észre sem vették a nagy dugásban, hogy zeng az egész ház! Mit szólsz ehhez?

- Már semmit drágám, ezerszer elmondtam, hogy mennyire sajnálom, hibáztam, akkor egyszer fordult elő, hogy félreléptem ...  de így nyolc év elteltével szólok, hogy ha minden alkalommal ezzel kezded amikor belépünk a liftbe, akkor legközelebb téged támasztalak úgy a falnak, hogy az egész lakótelep ide fog csődülni. Ja és nem a segged nyomja majd a gombot, hanem a kétségbeesésed.

A bejegyzés trackback címe:

https://liftbeszelgetesek.blog.hu/api/trackback/id/tr8415264844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása